sanasana، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سنای عزیزم

خلاصه گذشته

1392/3/15 22:50
نویسنده : zahra
166 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجاییکه هم وقت نکردم و هم به فکرم نرسیده بود وبلاگ درست کنم و الان هم تقریبا 5 ماه و نیم از تولدت گذشته یه خلاصه از این مدتی رو که با هم بودیم تا اونجایی که یادم میاد می نویسم، انشاءالله از این به بعد زود به زود بیام و برات مطالب جدید بزارم.

روز پنجم تولدت که جمعه هم بود نافت افتاد یه چند روز ازش خون میومد و بعدش دیگه خوب شد.

دو ماه و نیمت بود دستت رو میزاشتی دهنت خیلی هم از این کار خوشت میومد هنوز هم این کار رو می کنی و دوس داری .

4 ماه و 15 روزت بود که غلت زدی. از یک ماه قبلش همش داشتی تلاش می کردی که غلت بزنی تا نصفه میومدی و خسته می شدی و ول می کردی تا اینکه بالاخره موفق شدی. و اینکه دیگه یاد گرفتی وسیله ها رو بگیری با دستات و تا می گیری می بری سمت دهنت و یه لقمه چپشون میکنی.

و این هم چند تا عکس از این چند ماه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سودابه
27 تیر 92 11:46
چه بامزه است نی نیت ماشالله.چقدر هم خوبه که هم دختر داری هم پسر من نه خودم دختر داشتم نه نوه هام دختر شدن وای یادم رفت واسه چی اومدم سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا شما بهش رای بدین کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنای عزیزم می باشد