sanasana، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سنای عزیزم

شش ماهگی

1392/3/29 17:40
نویسنده : zahra
186 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دوشنبه 27 خرداد 6 ماهت تموم شد. صبحش رفتیم واکسن تو و داداشی رو زدیم. توخیلی گریه کردی، خونه همکه اومدیم بازم گریه می کردی معلوم بود خیلی درد داری، داداشی هم می گفت جای واکسنش خیلی درد داره. شیطونی ها و شیر نخوردنات باعث تو این دو ماه فقط 600 گرم وزن بگیری ناراحت

عزیزم الان گاهی اوقات سعی می کنی روی چهار دست و پات بلند شی فک کنم می خوای زود چار دست و پا بری و همه جا سرک بکشی. عینک. آخه تو خیلی کنجکاوی ناز دلم.

دیروز رفته بودیم بازار و یه لباس خوشکل واست خریدم، برگشتنی دیدم تو هی لبتو داری گاز می گیری، خیلی محکم و با حرص گاز می گرفتی، فک کنم واسه دندونت اینجوری می کنی. الان هم لبت کبود شده. آخه دختر این چه کاریه؟؟؟؟ متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

حانیه
29 خرداد 92 19:51
سلام مهربون نی نی ناز و خوشگلی داری به وبلاگ نینی ما هم سر بزن منتظر حضور گرمت هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنای عزیزم می باشد